[ strona główna ]
Laureaci konkursu
Magazyny | GRAND PRIX

Między Nami Cafe

Wytworna, wyrafinowana publikacja, która pokazuje wspaniałe zdjęcia poprzez efektowny, duży format. Dużo uwagi poświęcono ogólnej architekturze magazynu, jednocześnie pismo daje wyraz szacunku dla klasycznych form typografii. Robi wrażenie od początku do końca, w każdym szczególe.

zobacz 

Magazyny | OKŁADKA | Nagroda PUBLIPRESS

Fluid

Śmiały projekt i takie techniki ilustracji, które zachęcają do przeczytania magazynu; swieże, pełne życia, młodzieńcze spojrzenie.

zobacz 

Dzienniki | PIERWSZA STRONA | Nagroda SMG/KRC

Puls Biznesu

Wszystkie przykłady pierwszych stron są zaprojektowane w przemyślany i niestereotypowy sposób. Z dnia na dzień zaskakują czytelnika innym, nowym rozwiązaniem. Są dowodem, że autorzy tego dziennika nie boją się podjąć ryzyka w momencie kiedy ăgorący temat" stwarza możliwości odkrywczego, kreatywnego rozwiązania graficznego.

zobacz 

Magazyny | OKŁADKA

Forum

Przemyślane i bardzo skuteczne wykorzystanie fotografii jako formy ilustracyjnej. Tytuły i zdjęcia tworzą wspólnie bardzo mocny, wyrazisty przekaz.

zobacz 

Magazyny | FOTOGRAFIA

National Geographic Polska

Mocne zdjęcia prezentujące, oryginalny punkt widzenia. Prace wykonane dla wydania polskiego, spełniają standardy, wypracowane od lat przez redakcję macierzystą.

zobacz 

Magazyny | FOTOGRAFIA

Między Nami Cafe

Przemyślane, przykuwające wzrok fotografie, zaprezentowane w surowym i czystym otoczeniu, które wzmacnia siłę wyrazu.

zobacz 

Magazyny | FOTOGRAFIA

Robert Laska

Za ilustracje w dwutygodniku VIVA i w tygodniku PRZEKRÓJ
Te fotografie pokazują, że proces kreacji zaczyna się dużo wcześniej niż realizacja zadania. Widać, że artysta - ostrym okiem - potrafi wyłowić wszystkie subtelności, które składają się na dobry portret. Odpowiednie kadrowanie i layout dodatkowo wzmacniają atrakcyjność tych zdjęć.

zobacz 

Magazyny | TYPOGRAFIA

Zwierciadło

Przykład tego magazynu wyróżnia się zdecydowanie na korzyść w ubogim krajobrazie prasowym polskiej typografii. Na szczególne wyróżnienie zasługuje przyjazny dla czytelnika, ponadstandardowy rozmiar czcionki.

zobacz 

Magazyny | TYPOGRAFIA

Tygiel Kultury

Typografia, efektywnie wykorzystana jako element ilustracyjny - i stosowna dla magazynu literackiego. Formy wyrazów i liter to obrazy same w sobie.

zobacz 

Magazyny | DEBIUT RYNKOWY

"(Op.cit.,

Godny uwagi ze względu na prosty, czarno-biały projekt. Przekazany w dużym, większym niż zwykle formacie; przeniknięty duchem eksperymentu.

zobacz 

Magazyny | PROJEKT

Izabela Jurczyk-Warzywoda

Za projekt magazynu Text & Cover
Przemyślany projekt, adekwatny do zawartości merytorycznej magazynu. Przykład na znakomity dobór liternictwa dla osiągnięcia wyrazistego, przykuwającego wzrok, efektu.

zobacz 

Dzienniki | INFOGRAFIKA

Puls Biznesu

Przemyślane i dobrze zaprezentowane przedstawienie informacji statystycznej poprzez formę graficzną. Dziennik efektywnie łączy dane liczbowe z grafiką, tworząc harmonijną całość. Dowód na to, że prezentacja materiału statystycznego może być naprawdę interesująca.

zobacz 

Dzienniki | NOWA SZATA

Kurier Lubelski

Ogromny krok do przodu w rozwoju szaty graficznej pisma, szczególnie w zmianie formatu do wymiarów tabloidu. Ulepszony wygląd tytułu przywołuje elementy charakterystyczne dla oryginalego projektu. Strategia wobec strony tytułowej bardziej eksponuje materiał główny i daje możliwość szybkiego zapoznania się z zawartoscią gazety.

zobacz 

Dzienniki | SPORT

Super Express

Silna dominacja obrazu połączonego z emocjonalnymi, wyrazistymi podpisami. Zaprezentowane strony dowodzą, że całość może być bogatsza od sumy części ją tworzących. Plus znakomite poczucie humoru.

zobacz 

Dzienniki | ILUSTRACJA

Marek Adamik

Za ilustracje w RZECZPOSPOLITEJ
Sugestywne ilustracje, wzmacniające przekaz artykułu i atrakcyjne dla czytelnika. Duża, rzucająca się w oczy prezentacja, która dobrze komponuje się z ciekawą architekturą strony. Ten mocny, bezpośredni sposób wykorzystania ilustracji jest szczególnie właściwy na początku strony, otwierającej poszczególne sekcje dziennika.

zobacz 

Dzienniki | ILUSTRACJA

Mirosław Owczarek

Za ilustracje w RZECZPOSPOLITEJ
Dowód na siłę odręcznej, czarno-białej ilustracji, zastosowanej w dzienniku. Stworzony styl i tonacja są najbardziej odpowiednie dla artykułów analitycznych i opiniotwórczych. Ilustracje przyciągają wzrok i jednocześnie podkreślają ich wagę.

zobacz 

[ powrót ]